مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مهر 1397 ساعت 11:202018-10-01سياسي

آخرین وضعیت مهدی فخیم زاده به روایت رفیق اش


خسرو امیر صادقی درباره آخرین اوضاع جسمانی مهدی فخیم زاده گفت: خوشبختانه با وجود آنکه پزشک این هنرمند تاکید داشتند که او نباید تحرک زیادی داشته باشد، - ساخت آخرین اثرش را به پایان رساند و اکنون جای هیچ گونه نگرانی درباره اوضاع جسمانی او نیست.

دوست و همکار مهدی فخیم زاده، با بیان اینکه اکنون این هنرمند خارج از تهران در حال استراحت است به ایسنا گفت: مهدی فخیم زاده برای طی کردن دوران نقاهت خود از تهران خارج شده است و با توجه به توصیه های پزشک ایشان چند روز دیگر می تواند به تهران برگردد.

او یادآور شد: آقای فخیم زاده از همان روزهای اولی که از بیمارستان مرخص شدند پزشکان تاکید داشتند که نباید کار سنگین انجام دهد و حرکت کند اما از آنجایی که فرد مسئولیت پذیری است با وجود آنکه تهیه کننده فیلم مشت آخر هم گفته بودند که می توانیم ادامه فیلمبرداری و سکانس های باقی مانده را بعدا انجام دهیم، او نپذیرفت و کارها را تمام کرد.

او با بیان اینکه فشار کار باعث شد دوباره مقداری حالشان دگرگون شود، گفت: او اکنون به توصیه پزشکش باید استراحت مطلق داشته باشد، کم تحرک کند، حتی نباید مکالمه زیادی هم با اطرافیانش داشته باشد تا لخته ای که ایجاد شده به طور کامل برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت مهدی فخیم زاده به روایت رفیق اش

آخرین وضعیت مهدی فخیم زاده به روایت رفیق اش