مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مهر 1397 ساعت 11:452018-10-01بين الملل

مشرف به دلیل ابتلا به یک بیماری نامشخص نمی تواند به کشور بازگردد


یکی از اعضای ارشد حزب لیگ همه مسلمانان پاکستان اعلام کرد: رییس جمهوری پیشین پاکستان به دلیل ضعیف شدن بیش از حد به دلیل ابتلا به یک بیماری نامشخص نمی تواند به کشور بازگردد.

- "مشرف به دلیل ابتلا به یک بیماری نامشخص نمی تواند به کشور بازگردد" یکی از اعضای ارشد حزب "لیگ همه مسلمانان پاکستان" اعلام کرد: رییس جمهوری پیشین پاکستان به دلیل ضعیف شدن بیش از حد به دلیل ابتلا به یک بیماری نامشخص نمی تواند به کشور بازگردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه داون، پرویز مشرف، رییس جمهوری پیشین پاکستان به اتهام تضعیف قدرت قانون اساسی و خیانت به کشور تحت محاکمه قرارد دارد.

او در سال 2016 پاکستان را ترک کرد و برای مداوا به دبی سفر کرد.

رییس جمهوری پیشین پاکستان به دلیل اعمال وضعیت فوق العاده در این کشور که به حصر خانگی تعدادی از قضات ارشد این کشور و اخراج بیش از 100 تن از آنها انجامید، در مارس 2014 به خیانت متهم شد.

محمد امجد، یکی از مقامات ارشد حزب پرویز مشرف اعلام کرد، او به دلیل این که به خاطر یک بیماری نامشخص بسیار ضعیف شده است نمی تواند به کشور بازگردد.

ما نمی توانیم زندگی او را به خطر بیندازیم.

وی ادامه داد: در واقع هیچ گونه تضمینی برای برگزاری یک دادگاه عادلانه برای او وجود ندارد که اجازه دهد برای مداوا به خارج از کشور برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشرف به دلیل ابتلا به یک بیماری نامشخص نمی تواند به کشور بازگردد

مشرف به دلیل ابتلا به یک بیماری نامشخص نمی تواند به کشور بازگردد