مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مهر 1397 ساعت 11:552018-10-01سياسي

اقدام برای تجاری سازی ایده ها و تشکیل شرکتهای مجازی در یک رویداد بین المللی


دومین دوره رویداد بین المللی ایده پردازی ایرآپ (AerUp) دانشگاه صنعتی امیرکبیر 16 بهمن تا 16 اسفندماه امسال با هدف تجاری سازی ایده ها و تشکیل شرکتهای مجازی برگزار می شود.

- دومین دوره رویداد بین المللی ایده پردازی ایرآپ (AerUp) دانشگاه صنعتی امیرکبیر 16 بهمن تا 16 اسفندماه امسال با هدف تجاری سازی ایده ها و تشکیل شرکتهای مجازی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مهدی سبزه پرور، عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دبیر رویداد AerUp2nd درباره این رویداد گفت: مهم ترین هدف این دوره از رویداد، هدایت ایده ها به سمت تجاری سازی است.

بین المللی شدن رویداد نیز علاوه بر تبادل اطلاعات و آگاهی از تکنولوژی های جهانی، سبب برقراری ارتباط دانشجویان و شاغلین داخلی با فعالان خارج از کشور خواهد شد و هدف نهایی ما، ایجاد شرکت های مجازی است که ایده های خوب دانشجویان توسط متخصصان مجرب و کارآزموده به سوی تجاری سازی هدایت شوند و آنها فارغ از مسائل مالی و حقوقی بتوانند تجربه انجام کار گروهی و تقویت روابط عمومی برای پیشرفت کارها و شناخت کامل از بازار و استفاده از روش های صحیح بازاریابی را بیاموزند تا در آینده که در قالب یک شرکت واقعی شروع به کار خواهند کرد، بهتر بتوانند با مشکلات و چالش های تجاری که با آنها مواجه می شوند، برخورد کنند و عملکرد هوشمندانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام برای تجاری سازی ایده ها و تشکیل شرکتهای مجازی در یک رویداد بین المللی

اقدام برای تجاری سازی ایده ها و تشکیل شرکتهای مجازی در یک رویداد بین المللی