مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مهر 1397 ساعت 15:102018-10-01اقتصادي

راه اندازی مراکز نوآوری بین کلان شهرها کمکی به حل معضلات شهری


رییس کمیسیون برنامه ریزی و سرمایه انسانی کلانشهرهای کشور گفت: مهم ترین هدف از راه اندازی مراکز نوآوری در سطح کلانشهرهای کشور، کمک به مدیریت شهری در حل معضلات و مشکلات شهری است.

- رییس کمیسیون برنامه ریزی و سرمایه انسانی کلانشهرهای کشور عنوان کرد راه اندازی مراکز نوآوری بین کلان شهرها کمکی به حل معضلات شهری رییس کمیسیون برنامه ریزی و سرمایه انسانی کلانشهرهای کشور گفت: مهم ترین هدف از راه اندازی مراکز نوآوری در سطح کلانشهرهای کشور، کمک به مدیریت شهری در حل معضلات و مشکلات شهری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهریار آل شیخ با اشاره به راه اندازی مراکز نوآوری کلانشهرها، اظهار کرد: تفاوت عمده این مرکز با سایر مراکز نوآوری این است که موضوع اصلی مورد بحث در این مراکز دستیابی به راه حل های کارشناسی در اداره شهر خواهد بود.

همچنین اتصال شتاب دهنده های بخش خصوصی و دولتی به بدنه مدیریت شهری در کلانشهرها یکی دیگر از اهداف این مراکز است که به صورت های مختلف به اجرا در می آید.

رییس کمیسیون برنامه ریزی و سرمایه انسانی کلانشهرهای کشور با اشاره به اینکه مشهد و تبریز از کلانشهرهای پیشرو در راه اندازی این مرکز به شمار می آیند، تصریح کرد: این روش ها شامل ارتباط با دانشگاه ها و انعقاد تفاهم نامه با آن ها، تعامل سازنده با اساتید و دانشجویان و سازمان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مراکز نوآوری بین کلان شهرها کمکی به حل معضلات شهری

راه اندازی مراکز نوآوری بین کلان شهرها کمکی به حل معضلات شهری