مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مهر 1397 ساعت 11:462018-10-02اقتصادي

تکاپو برای فروش دلار در شیراز


بعد از صعود بی سابقه نرخ دلار در کشور و افت ارزش ریال در برابر ارزهای خارجی، طی دو روز گذشته شاهد سقوط ارزش دلار در بازار بودیم، این رخداد از سوی کارشناسان با تفاسیر مختلفی مواجه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، افت شدید قیمت دلار، بسیاری از شهروندان شیرازی که طی هفته های گذشته و با هدف حفظ ارزش دارایی یا کسب درآمد به خرید دلار مبادرت کرده بودند را به مرکز مبادله رسمی و غیررسمی ارز در این کلانشهر کشاند؛ فروشندگانی که تا ساعت های پایانی شب و به امید یافتن خریداری منصف!! دلارهای خانگی شان را بفروشند.

چهارراه زند در شیراز روزهای هشتم و نهم مهر پر رفت و آمدترین روزهای سال را تجربه کرد؛ بسیاری از خریداران دیروز دلار و سایر ارزهای رایج، راهی این مرکز شده بودند تا شاید جلوی زیان تصاعدی که دارایی شان را تهدید می کرد، سدی ایجاد کنند.

اگرچه در میان این بازار، خریدارانی هم یافت می شد که دلارهای خانگی را از دست مشتریان نگران بستانند اما تعداد آنان از انگشتان یک دست هم تجاوز نمی کرد.

اشکان، مرد میانسالی بود که تمنایش برای فروش دلار، بیش از خیلی ها به چشم می آمد، او گفت: وقتی دلار به 13 هزار تومان رسید، به توصیه خیلی از دوستان، تمام پس انداز خود را صرف خرید دلار کردم؛ امیدوار بودم که سود مناسبی کسب کنم اما از دو روز قبل شایعه کاهش قیمت، من و سایر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکاپو برای فروش دلار در شیراز

تکاپو برای فروش دلار در شیراز