مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مهر 1397 ساعت 12:132018-10-02اقتصادي

آمار غریق در دریای مازندران کاهش یافت/ طرح دریا به پایان رسیده است


مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران گفت: آمار غریق دریای مازندران برای طی چهار ماهه گذشته نخستین بار به زیر 50 تن رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هر ساله دریا به زندگی بسیاری افراد پایان می دهد که در این زمینه طرح های ساماندهی دریا از ابتدای خرداد تا 31 شهریور ماه هر سال در دستور کار قرار دارد.

امسال 47 تن در دریای مازندران غرق شدند، به این معنا که تعداد زیادی از خانواده ها داغدار شد که شاید از آوردن نام دریا نیز هراس داشته باشند و با آوردن نام دریا یاد عزیزانشان بیفتند.

باوجود اینکه ناجیان غریق در سواحل استان هشدار می دهند و تأکید دارند به توصیه ها توجه شود ولی برخی بدون توجه به این موارد به زندگی خود پایان می دهند کما اینکه امسال نیز موارد زیادی از غریق مربوط به این موضوع بوده است.

باوجود اینکه طرح دریا به پایان رسیده برخی افراد بدون توجه به این موضوع باز هم وارد دریا می شوند به طوری که از ابتدای مهر ماه 13 تن در دریا غرق شدند در کنار آن چند تن نجات یافته داشتیم.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران در این باره در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: هر ساله از تاریخ یکم خرداد تا 31 شهریور طرح دریا در مازندران فعال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار غریق در دریای مازندران کاهش یافت/ طرح دریا به پایان رسیده است

آمار غریق در دریای مازندران کاهش یافت/ طرح دریا به پایان رسیده است