مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مهر 1397 ساعت 12:562018-10-02اجتماعي

ازدواج؛ تکامل یا آزار ؟!


مشاور خانواده و تحصیلی با بیان اینکه باید قانون اجازه ازدواج در سن پایین را ندهد تا این الزام، در جامعه تبدیل به فرهنگ شود، گفت: اگر به هر انسانی مسئولیتی بیش از توان آن فرد بدهیم، - حسین امینی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهارکرد: ازدواج یک مسئولیت است و فرد برای هر مسئولیت باید توانمندی لازم را داشته باشد.

وی افزود: به طور مثال در رانندگی و آموزش های رسمی کشور قانون می گوید تا فرد به سن مجاز و بلوغ فکری نرسد نمی تواند برای گرفتن گواهینامه رانندگی و آموزش های رسمی اقدامی انجام دهد، در ازدواج نیز حداقل هایی وجود دارد که تا زمانی که پسر و دختر جوان به آن حداقل ها دست پیدا کنند، نمی توان مسئولیتی را بر دوش آنان قرار دارد.

این مشاور خانواده با بیان اینکه ازدواج به بلوغ عاطفی، جنسی، روحی، جسمی و اجتماعی نیاز دارد، تصریح کرد: اگر به هر انسانی مسئولیتی بیش از توان آن فرد بدهیم، او را آزار داده ایم.

امینی بیان کرد: به طور مثال به کودکان کار که مسئولیتی را بیش از توان خود قبول می کنند آزار وارد می شود همانطور اگر به دختر یا پسری که هنوز به بلوغ های عاطفی، فکری و مسئولیت پذیری یک ازدواج نرسیده باشند آزار وارد شده و خطرات زیادی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازدواج؛ تکامل یا آزار ؟!

ازدواج؛ تکامل یا آزار ؟!