مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مهر 1397 ساعت 14:212018-10-02اقتصادي

سقوطی که خوشایند است/ایرانی ها در صف فروش دلار


پس از سقوط آزاد دلار در بازار آزاد ایران، قیمت ها در بازار غیر رسمی شکسته شده؛ تقاضا برای فروش دلار زیاد شده و در عین حال تقریبا خریداری برای آن وجود ندارد.

- پس از سقوط آزاد دلار در بازار آزاد ایران، قیمت ها در بازار غیر رسمی شکسته شده؛ تقاضا برای فروش دلار زیاد شده و قیمت ها روند نزولی را طی می کند.

گزارش های میدانی خبرنگاران ایسنا در سراسر کشور و به خصوص در استانهای فعالتر در خرید و فروش غیر رسمی ارز نشان می دهد که تفاوت قیمتی دلار بین خرید و فروش زیاد شده و گاها به 6000 تومان رسیده است.

بازار خرید و فروش دلار در برخی استانها همچون خوزستان، فارس، خراسان رضوی، اصفهان، مرکزی شلوغ شده و بیشتر شهروندان در حال فروش دلارهای خانگی شان از ترس از دست دادن بیشتر ارزش دارایی هایشان هستند و دلالان نیز از خرید دلارها امتناع کرده و برای فروشندگان ناز می کنند.

بیشتر فروشندگان دلار، مردم عادی هستند که حتی خانه و ماشین شان را تبدیل به دلار کردند و حالا از ترس از دست رفتن بیشتر ارزش دارایی هایشان در این سفته بازی دنبال مشتری برای دلارشان هستند .

قیمتها شکسته اما خریداری وجود ندارد.

دلالان بازار معتقدند روند کاهشی ادامه خواهد داشت مگر آنکه دوباره ورق برگردد و تقاضای آن از عرضه اش بیشتر شود و نوسان در بازار ارز ایجاد کند اما در این میان صراف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوطی که خوشایند است/ایرانی ها در صف فروش دلار

سقوطی که خوشایند است/ایرانی ها در صف فروش دلار