مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مهر 1397 ساعت 16:052018-10-02اقتصادي

آزادی 18 زندانی جرایم غیرعمد در دهه اول محرم


مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران گفت: طی دهه اول ماه محرم، نیکوکاران تهرانی 18 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد را آزاد کردند تا راه گذشت و آزادگی سرور و سالار شهیدان را ادامه دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد دیه استان تهران، منوچهر رحمانی با اعلام این خبر گفت: در دهه اول ماه محرم، برخی از نیکوکاران تهرانی، به پیروی از سیره سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع)، با اهدای 158 میلیون تومان موجبات آزادی 18 نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد استان تهران را فراهم کردند.

وی افزود: با اهدای این کمک، بدهی 18 نفر پرداخت شد تا در مراسم عزاداری عاشورا و تاسوعای امسال در کنار خانواده خویش حضور یابند.

براساس این گزارش، نیکوکاران جهت اهدای کمک های مالی و آزادی زندانیان نیازمند واجد شرایط جرایم غیرعمد می توانند از طریق تماس با شماره تلفن 88861870 و یا مراجعه حضوری به نشانی خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، نبش اعرابی 6، پلاک 25، طبقه سوم و همچنین به سایت نمایندگی ستاد دیه استان تهران (نشانیwww.

tehipro.

ir ) و یا لینک اطلاع رسانی @tehipro با فعالیت های این نمایندگی و نیز نحوه ارسال کمکهای مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 18 زندانی جرایم غیرعمد در دهه اول محرم

آزادی 18 زندانی جرایم غیرعمد در دهه اول محرم