مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مهر 1397 ساعت 18:512018-10-02بين الملل

نماینده سازمان ملل در امور یمن: انصارالله مسئول شکست مذاکرات ژنو نیست


«مارتین گریفیتس» نماینده سازمان ملل در امور یمن با تاکید بر اینکه انصارالله مسئول شکست مذاکرات ژنو نیست، اعلام کرد که سید عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله در همه آنچه که به من درباره تحولات یمن گفته بود، - مارتین گریفیتس نماینده سازمان ملل در امور یمن با تاکید بر اینکه انصارالله مسئول شکست مذاکرات ژنو نیست، اعلام کرد که سید عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله در همه آنچه که به من درباره تحولات یمن گفته بود، درست است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مارتین گریفیتس نماینده سازمان ملل در امور یمن که پس از شکست مذاکرات یمن به دنبال از سرگیری مذاکرات است، دیروز دوشنبه درباره این مساله و آخرین تحولات مربوط به این کشور با شبکه فرانس 24 گفت وگویی را انجام داده است.

وی با بیان اینکه انصارالله مسئول شکست مذاکرات ژنو نیست، افزود: رایزنی های ژنو شکست نخورد، بلکه شرایط استثنایی مانع برگزاری مذاکرات شد.

گریفیتس افزود: اخیرا با سید عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله دیدار کرده ام و او مانع ایجاد هیچ فرصتی برای برگزاری مذاکرات جدید در دوره آینده نشده است.

نماینده سازمان ملل در امور یمن در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه فرانس 24 گفته که بله من حرف هایش را باور می کنم؛ چرا که او همیشه در خصوص همه آنچه که به من گفته، صادق بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده سازمان ملل در امور یمن: انصارالله مسئول شکست مذاکرات ژنو نیست

نماینده سازمان ملل در امور یمن: انصارالله مسئول شکست مذاکرات ژنو نیست