مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مهر 1397 ساعت 13:552018-10-03اقتصادي

برای اجرای قانون جدید، صرافی ها باید فعال تر شوند


در پی مصوبه امروز مجلس مبنی بر ممنوعیت خرید و فروش ارز خارج از صرافی ها، رییس کمیسیون مدیریت واردات اتاق بازرگانی ایران گفت: این موضوع برای کاهش دلالی هایی که منجر به التهاب بازار ارز شده، - مصوب شده که در کنار تصویب آن باید صرافی ها ملزم به ارائه خدمات برای مردم باشند تا پاسخگوی خرید دلارهای خانگی و نیاز مردم باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز (چهارشنبه) نمایندگان مجلس شورای اسلامی عرضه و فروش ارز خارج از واحدهای مجاز تعیین شده توسط دولت به وسیله اشخاص و واحدهای صنفی را ممنوع اعلام کردند .

نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس، بانک مرکزی را موظف کردند برای پیشگیری و کنترل بازار مبادلات غیرمجاز ارز در جهت تعیین و اعلام میزان ارز قابل نگهداری و مبادله در داخل کشور، همراه مسافر، همراه رانندگان عبوری و همچنین ایجاد سامانه اطلاعات مالی صرافی ها برای رصد و ارزیابی فعالیت آنها، اقدامات لازم را انجام دهند.

به دنبال تصویب این ممنوعیت، سید محمد جعفری – رییس کمیسیون مدیریت واردات اتاق بازرگانی ایران – در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این قانون در راستای این بحث است که از عوامل بعضا غیر حرفه ای و سودجو جلوگیری شود.

دولت برای جلوگیری از تخلفات، تمهیداتی در باب جلوگیری از فعالیت دلالان در کوچه پس کوچه ها و خارج از صرافی ها اندیشیده که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای اجرای قانون جدید، صرافی ها باید فعال تر شوند

برای اجرای قانون جدید، صرافی ها باید فعال تر شوند