مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مهر 1397 ساعت 14:362018-10-03حوادث

انهدام 37 باند قاچاق مواد مخدر در خراسان جنوبی


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از منهدم شدن 37 باند قاچاق مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در خراسان جنوبی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار مجید شجاع صبح امروز در نشست خبری، به تشریح اقدامات نیروی انتظامی در شش ماه نخست امسال پرداخت و اظهار داشت: طی این مدت بیش از 90 هزار تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 برقرار شده که 57 هزار عملیات پلیسی با این تماس ها به انجام رسیده است.

وی با اعلام اینکه از ابتدای امسال تاکنون 19 تن انواع مخدر در خراسان جنوبی کشف و ضبط شده است، بیان داشت: همچنین طی این مدت بیش از 500 دستگاه خودرو و 47 دستگاه موتورسیکلت متعلق به قاچاقچیان توقیف و مصادره شده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از منهدم شدن 37 باند مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در استان خبر داد و افزود: همچنین طی این مدت سه هزار نفر قاچاقچی مواد مخدر در استان دستگیر شدند.

وی با اعلام اینکه در حوزه سایر اقلام قاچاق با افزایش روبرو هستیم از کشف و ضبط 400 هزار لیتر قاچاق در استان خبر داد و توضیح داد: با توجه به تفاوت نرخ سوخت در کشور همسایه و افزایش نوسانات ارزی قاچاق سوخت در استان با افزایش قابل ملاحظه ای روبرو است.

وقوع 3 فقره قتل منجر به کشف در استان فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از وقوع سه فقره قتل منجر به کشف در استان خبر داد و گفت: ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 37 باند قاچاق مواد مخدر در خراسان جنوبی

انهدام 37 باند قاچاق مواد مخدر در خراسان جنوبی