مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مهر 1397 ساعت 14:362018-10-03اقتصادي

سیل 127 میلیارد تومان به تالش خسارت زد/ برخی زیرساخت ها خسارت سنگین دیدند


سیل در تالش آسیب جدی به حوزه راه، آب، کشاورزی و مسکن روستایی این شهرستان وارد کرد که 127 میلیارد تومان برآورد شده است.

- سیل 127 میلیارد تومان به تالش خسارت زد/ برخی زیرساخت ها خسارت سنگین دیدند سیل در تالش آسیب جدی به حوزه راه، آب، کشاورزی و مسکن روستایی این شهرستان وارد کرد که 127 میلیارد تومان برآورد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در تالش، استاندار گیلان ظهر امروز در جلسه مدیریت بحران شهرستان تالش در دبیرستان میرزا کوچک خان این شهرستان اظهار کرد: همه دستگاه ها باید برای بارندگی های احتمالی بعدی نهایت آمادگی را داشته باشند.

تفویض اختیارات تصمیم گیری حوزه رودخانه به شهرستان ها مصطفی سالاری با اذعان به اینکه در صورت برنامه ریزی صحیح می توان از بارش باران به عنوان یک نعمت الهی بهره برد بیان کرد: بخش عمده فعالیت ها ساماندهی رودخانه است که اختیار به شهرستان ها داده شود تا در کار گروهی مصالح دارای ارزشی که به دلیل انباشت در بستر رودخانه ها باعث خسارت می شوند به درستی مدیریت و استخراج شده تا بسترها آزادسازی شود.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه های مشابه در سایر شهرستان ها به منظور منظم و شفاف شدن وضعیت رودخانه ها تصریح کرد: خسارتی که در سیل گذشته به سازمان مدیریت بحران کشور منعکس شده و حتماً تا وصول پیگیری می شود، ولی پیشگیری بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل 127 میلیارد تومان به تالش خسارت زد/ برخی زیرساخت ها خسارت سنگین دیدند

سیل 127 میلیارد تومان به تالش خسارت زد/ برخی زیرساخت ها خسارت سنگین دیدند