مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مهر 1397 ساعت 15:052018-10-03سياسي

درخواست بهشتی از تیم های کاوش بین المللی


رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری گفت: همکاری مشترک ایران و ایتالیا نباید تنها به کاوش محدود شود و لازم است این همکاری بعد از کاوش و در مرحله حفاظت و نگهداری نیز همچنان ادامه یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، سید محمد بهشتی در دیدار با کارلو چرتی - معاون بین الملل دانشگاه ساپینزای رم - اظهار کرد: در همکاری ها و کاوش های مشترک اغلب ، گروه خارجی بعد از پایان کار می رود و ما می مانیم و مسایل و مشکلات مربوط به حفاظت و نگهداری.

او تاکید کرد: به همین دلیل اگر در زمینه همکاری مشترک با شما به توافق رسیدیم باید حتما تا آخر در کنار هم باشیم و همکاری تنها به کاوش محدود نشود بلکه در زمینه حفاظت هم آن ادامه داشته باشد.

بهشتی با بیان این که این پروژه ها باید به صورت میان رشته ای انجام شوند و تخصص های مختلف در آن ها مشارکت داشته باشند، درخواست کرد: دانشگاه ساپینزا از نظر بودجه، موضوع و کیفیت کار براساس الویت های طرف ایرانی اقدام کند.

کارلو چرتی (Carlo Cereti)، معاون بین الملل و نماینده دانشگاه ساپینزای روم نیز در سخنانی پیشنهاد همکاری مشترک بین ایران و ایتالیا در کوه خواجه و استرک را مطرح کرد و گفت: می توانیم پروژه مشترکی نیز در زمینه نوشته های دوره ساسانی در ایران یا حتی بخشی از آن داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست بهشتی از تیم های کاوش بین المللی

درخواست بهشتی از تیم های کاوش بین المللی