مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مهر 1397 ساعت 16:052018-10-03سياسي

موزه ها 16 مهر رایگان شدند


با رد شدن درخواست رایگان بودن موزه ها در روز تهران، برای روز جهانی کودک، موزه های زیر نظر سازمان میراث فرهنگی و گردشگری رایگان اعلام شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که احمد مسجد جامعی می گوید براساس پیشنهاد شورای شهر تهران برای رایگان بودن بازدید از موزه ها در روز تهران (شنبه - 14 مهر)، سازمان میراث فرهنگی موافقت خود را با رایگان بودن موزه های تهران در این روز اعلام کرده است ، اما مدیر اداره کل موزه ها نظر دیگری در این زمینه دارد.

محمدرضا کارگر در گفت وگو با ایسنا می گوید: در طول این مدت، مناسبت برای رایگان بودن موزه ها زیاد بوده و آن ها عملی شده اند؛ مانند روز جهانی گردشگری که به پایان رسید و درخواست برای 16 مهر روز جهانی کودک که براساس تصمیم سازمان میراث فرهنگی، بازدید کودکان در کشور در این روز، رایگان است.

او ادامه داد: به علت تعداد زیاد این مناسبت ها، عملی شدن آن ها معطوف به تصمیم سازمان میراث فرهنگی است و ما هنوز تصمیمی در این خصوص نگرفته ایم، چون ضوابط دست و پای ما را بسته است.

وی سپس تاکید کرد: مردم تهران هم می توانند روز 16 مهر و همزمان با رایگان بودن موزه ها در روز جهانی کودک، از موزه های تهران، رایگان دیدن کنند.

او ادامه داد: این که بخواهیم 14 و 16 مهر را رایگان اعلام کنیم، امکان پذیر نیست، بنابراین مردم تهران می توانند از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه ها 16 مهر رایگان شدند

موزه ها 16 مهر رایگان شدند