مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مهر 1397 ساعت 16:502018-10-03اقتصادي

وضعیت نرخ ارز در بازار زنجان


​
 
 دلار مهرماه را با نرخ بیش از 15 هزار تومان آغاز کرد و در روز چهارم مهر به قیمت عجیب و غریب 19 هزار تومان نزدیک شد؛ اما طی روزهای اخیر و به ویژه از روز نهم مهرماه ریزش قیمت دلار شدت گرفته و با هجوم دلارهای خانگی به بازار، - ​ دلار مهرماه را با نرخ بیش از 15 هزار تومان آغاز کرد و در روز چهارم مهر به قیمت عجیب و غریب 19 هزار تومان نزدیک شد؛ اما طی روزهای اخیر و به ویژه از روز نهم مهرماه ریزش قیمت دلار شدت گرفته و با هجوم دلارهای خانگی به بازار، قیمت دلار در پایان روزهای نهم و دهم مهرماه به کمتر از 13 هزار تومان رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از دو روز پیش قیمت طلا، سکه و ارز در بازار دچار سیر نزولی شد و بسیاری از افرادی که در ماه های اخیر به دنبال افزایش نرخ ارز و سکه اقدام به خرید کرده بودند برای رهایی از ضرر کاهش قیمت ها در تلاش برای فروش ارز خریداری شده به صرافی ها و دلال های ارز هستند.

در زنجان، در چهارراه انقلاب و درداخل و مقابل پاساژ تهران از صبح دیروز تا همین لحظه مملو از جمعیتی است که یا آمده اند دلار بفروشند یا بخرند و این جمله مدام توسط مردم از دلالان پرسیده و تکرار می شود که ارزان تر از این هم می شود؟ و آن ها هم می گویند هیچ چیز معلوم نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نرخ ارز در بازار زنجان

وضعیت نرخ ارز در بازار زنجان