مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مهر 1397 ساعت 15:202018-10-04اقتصادي

ساخت رنو در ساوه با برداشته شدن تحریم ها


نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: این شهرستان از ظرفیت بالایی برای تبدیل شدن به قطب خودروسازی کشور برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منطقه مرکزی، محمدرضا منصوری در آیین افتتاح نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ساپیا در ساوه، اظهار کرد: افتتاح این مجموعه در ساوه یکی از نیازهای ضروری شهروندان بود و مانع از تردد آنان به سایر شهرها برای خرید خودرو و تامین لوازم یدکی شده و موجب صرفه جویی در هزینه و زمان خواهد شد.

: امیدواریم با افتتاح این نمایندگی و توسعه آن، اطلاعات مردم در صنعت خودرو به روزتر شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در ادامه به فعالیت صنایع خودروسازی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: تعهد استقرار شرکت خودروسازی رنو در شهرستان ساوه بوجود آمده است و با برداشتن تحریم ها شرکت فرانسوی فعالیت خود را در ساوه برای ساخت رنو آغاز خواهد کرد.

اعمال تحریم ها موجب توقف سرمایه گذاری های خارجی در نقاط مختلف کشور شده است و قطعا با برداشتن تحریم ها روند سرمایه گذاری های خارجی نظیر استقرار رنوی فرانسه در ساوه از سر گرفته می شود.

وی به احداث یک شرکت خودروسازی دیگری در شهرستان ساوه اشاره کرد و گفت: این شرکت تا هفت برابر ظرفیت فعلی شرکت خودروسازی بن روی در این شهرستان توانایی تولید خودرو دارد که با ساخت 200 هزار متر سوله و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت رنو در ساوه با برداشته شدن تحریم ها

ساخت رنو در ساوه با برداشته شدن تحریم ها