مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مهر 1397 ساعت 11:162018-10-05پزشكي

زالودرمانی، حجامت و انواع ماساژها تعرفه دار شدند


مدیرکل دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت از تعرفه گذاری 14 خدمت طب سنتی ایرانی و همچنین راه اندازی 11 «سلامتکده تیپ» تا پایان امسال خبر داد.

- مدیرکل دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت از تعرفه گذاری 14 خدمت طب سنتی ایرانی و همچنین راه اندازی 11 سلامتکده تیپ تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر محمود خدادوست درباره وضعیت خدمات تعرفه گذاری شده در طب سنتی ایرانی گفت: در ویرایش اول کتاب تعرفه گذاری خدمات طب سنتی ایرانی، 12 خدمت و در ویرایش آخر دو خدمت دیگر در این کتاب تعرفه گذاری شده است.

در حال حاضر 14 خدمت طب سنتی ایرانی دارای تعرفه هستند.

حجامت (تر و خشک)، فصد (خونگیری)، انواع ماساژها، آبزن (گیاهانه دارویی را جوشانده و در وان های مخصوصی ریخته)، بخور، زالو درمانی، لارو درمانی و .

نمونه هایی از 14 خدمت دارای تعرفه هستند.

وی با بیان اینکه در مجموع 56 سلامتکده، کلینیک و درمانگاه طب سنتی در کشور داریم، گفت: ما متعهد شده بودیم در 20 دانشگاه علوم پزشکی کشور سلامتکده های تیپ (سلامتکده هایی که نقشه و معماری متحدالشکل و واحدی دارند) را راه اندازی کنیم.

خدادوست ادامه داد: در حال حاضر 11 دانشگاه علوم پزشکی برای راه اندازی این سلامتکده ها اعلام آمادگی کرده اند و یکی از این سلامتکده ها در استان یزد قبل از عاشورا افتتاح شد و استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زالودرمانی، حجامت و انواع ماساژها تعرفه دار شدند

زالودرمانی، حجامت و انواع ماساژها تعرفه دار شدند