مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مهر 1397 ساعت 16:062018-10-05سياسي

نباید به کنوانسیون های صهیونیسم اجازه دخالت در داخل را بدهیم


امام جمعه رشت با ابراز تأسف از رفتار برخی مسئولان برای تحمیل FATF به قوه مقننه گفت: ما نباید به این کنوانسیون های صهیونیسم اجازه دخالت دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در آیین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه شهرستان رشت با اشاره اقتدار روز گذشته جوانان بسیجی در نزد رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: دیروز روز اقتدار جمهوری اسلامی در سایه جوانان ایران اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بسیج را برای جوانان شورآفرین، برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان ترس آفرین دانستند افزود: پادشاه ایران درگذشته به عنوان ژاندارم منطقه دستور داد از ورود امام خمینی (ره) به کویت ممانعت به عمل آورند که امام در 12 مهر به عراق بازگشته و 13 مهر به پاریس رفته و آغازگر قیام عظیم انقلاب اسلامی شدند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه نیروی انتظامی 13 هزار شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده که هشت هزار شهید آن در دفاع مقدس بوده اند گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران 22 هزار جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

فلاحتی با گرامیداشت 15 مهر روز روستاییان و عشایر بیان کرد: متأسفانه تا به امروز کشور برای روستاییان و مهاجرت آنان اقدامی نکرده و برای عدم مهاجرت این عزیزان به شهرها برنامه های قابل توجهی نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید به کنوانسیون های صهیونیسم اجازه دخالت در داخل را بدهیم

نباید به کنوانسیون های صهیونیسم اجازه دخالت در داخل را بدهیم