مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مهر 1397 ساعت 17:302018-10-05فرهنگي

درآمد روزنامه ها کم شد


معاون مطبوعاتی با اشاره به موضوع آگهی ها به عنوان یکی از مهمترین منابع درآمدی رسانه ها، ‏گفت: آگهی های دولتی در سال های گذشته، بین 80 تا 100 میلیارد تومان در سال بود، - در حالی که امسال در ‏خوش بینانه ترین شکل ممکن از 50 میلیارد تجاوز نمی کند.

همچنین امسال برای ‎یارانه روزنامه ها، نصف مبلغ ‏سال های گذشته تخصیص داده شده است.

‎ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از سایت رسمی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد سلطانی فر در سفر به استان خوزستان، ضمن تجلیل ‏از عکاسان خبری حادثه تروریستی اهواز، دیدار با استاندار خوزستان و حضور در محل وقوع این حادثه، با ‏مدیران مسئول و فعالان رسانه ای این استان نیز دیدار و گفت وگو کرد.

‏ معاون وزیر در امور مطبوعات در نشست خود با مدیران مسوول و فعالان رسانه ای استان خوزستان بر اهمیت موضوع آموزش ‏برای اهالی رسانه، تاکید و اظهار کرد: بسیاری از مشکلات حقوقی رسانه ها به دلیل ضعف در آموزش است و ‏ما می توانیم با انجام آموزش هایی، ضمن کاهش دعاوی رسانه ای، بر درآمدزایی رسانه ها بیفزاییم و بخشی از ‏مشکلات اقتصادی آنها را حل کنیم.

‏ سلطانی فر همچنین درباره قیمت کاغذ، گفت: با توجه به مشکلات ارزی و شرایط بد اقتصادی، با تشکیل کمیته ‏ساماندهی کاغذ مطبوعات توانستیم قیمت کاغذ را تثبیت کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد روزنامه ها کم شد

درآمد روزنامه ها کم شد