مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مهر 1397 ساعت 08:552018-10-06اجتماعي

آخرین وضعیت بارش باران در نوشهر و چالوس


بارش باران که از دیروز در مازندران آغاز شده است خسارت های فراوانی را به همراه داشت به طوری که موجب آبگرفتگی معابر و برخی منازل در بسیاری از شهرستان های این استان به ویژه در نوشهر و چالوس شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به پیش بینی هایی که از روزهای گذشته شده بود بارش باران در تمام مازندران و به ویژه در غرب استان موجب آبگرفتگی معابر و منازل و سرریز شدن رودخانه ها شد و این امر مدارس را در شیفت صبح به تعطیلی کشاند.

بر اساس گزارش اداره هواشناسی نوشهر، بارش باران در این ایستگاه تا صبح امروز 154 میلیمتر گزارش شد که پس از رامسر بیشترین بارندگی را به خود اختصاص داد.

محمدناصر زندی فرماندار چالوس در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت این شهرستان در این وضعیت آب و هوایی، گفت: بارش شدید باران موجب آبگرفتگی معابر و برخی منازل شد و خسارت هایی به بار آورد.

*شهر هچیرود تا حدی بحرانی است وی با بیان این که وضعیت در هچیرود تا حدی بحرانی است، اظهار کرد: آب به داخل منازل برخی نقاط در سطح روستاهای چالوس و شهر هچیرود رفت و موجب خساراتی شد، هم چنین در مناطقی از جمله رادیو دریا، اشکاردشت و روستاهای خرمنه و ذوات نیز آبگرفتگی منازل گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت بارش باران در نوشهر و چالوس

آخرین وضعیت بارش باران در نوشهر و چالوس