مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مهر 1397 ساعت 13:352018-10-06سياسي

از لزوم راه اندازی سایت موزه شهری تا احداث کتابخانه پارک شهر تا سال آینده


عضو شورای شهر تهران به بهانه روز تهران از سازمان های مختلفی که به بهانه این روز خدمات خود را رایگان یا نیم بها کردند، تشکر کرد.

- از لزوم راه اندازی سایت موزه شهری تا احداث کتابخانه پارک شهر تا سال آینده عضو شورای شهر تهران به بهانه روز تهران از سازمان های مختلفی که به بهانه این روز خدمات خود را رایگان یا نیم بها کردند، تشکر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز احمد مسجدجامعی در راستای پاسداشت اقدام برخی از سازمان های خدماتی برای ارائه خدمات ویژه در روز تهران به رسم ادب از این مراکز بازدید کرد.

مسجدجامعی در ابتدای این دیدار با حضور در موزه ایران باستان که به مناسبت روز تهران بازدید از موزه ها را رایگان کرده است گفت: هنگامی که اعلام شد که ما برای روز تهران می خواهیم برنامه های ویژه ای داشته باشیم سازمان میراث فرهنگی پیش قدم شده و موزه هایش را در این روز برای بازدیدکنندگان رایگان اعلام کرد و ما امروز برای تشکر از این اقدام نیک به اینجا آمدیم.

وی گفت: موزه ایران باستان محلی است که بخشی از تمدن قدیم تهران در آن قرار دارد و از آثار سفالی تمدن قیطریه، تهران قدیم و .

بازدید کردیم.

عضو شورای شهر تهران اظهار کرد: سال 93 یک اتفاق مهم در تهران رخ داد و آن هم این بود که در هسته مرکزی تهران یعنی خیابان مولوی که چندین سال قبل گورستان بوده است و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از لزوم راه اندازی سایت موزه شهری تا احداث کتابخانه پارک شهر تا سال آینده

از لزوم راه اندازی سایت موزه شهری تا احداث کتابخانه پارک شهر تا سال آینده