مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مهر 1397 ساعت 14:112018-10-06بين الملل

تصمیم آمریکا برای مقابله با استقرار اس 300 در سوریه


آمریکا قصد دارد در مقابل اقدام روسیه در فروش اس 300 به سوریه، با دادن تجهیزات بیشتر و انجام اصلاحاتی بر روی جنگنده های اف 35 اسراییل این رژیم را در برابر سامانه دفاع هوایی سوریه مقاوم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سایت عبری زبان دبکا فاش کرد، آمریکا به دنبال آن است در واکنش به اینکه روسیه سامانه موشکی اس 300 به سوریه داده، اصلاحاتی بر روی جنگنده های اف 35 اسراییل انجام داده و تجهیزات جدیدی به این رژیم تحویل دهد.

این سایت عبری زبان گزارش داد، چند روز پس از مذاکرات و رایزنی های رهبران سیاسی و نظامی دو طرف آمریکایی و اسراییلی، آمریکا تاکید کرده که تمایل دارد اسراییل را در مقابل سامانه های اس 300 روسیه که به تازگی به سوریه رسیده، محافظت کند.

این سایت اسراییلی مدعی شد، پس از آنکه آتشبار های موشک های اس 300 روسیه به سوریه رسیدند، آمریکا تجهیزات جدیدی برای جنگنده های اف 35 به اراضی اشغالی می فرستد.

سایت دبکا در ادامه مدعی شد، دولت ترامپ با ارسال پیامی برای محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان و محمد بن زاید، همتای اماراتی او به آن دو نیز خبر داده که واشنگتن همانند این تجهیزات را برای عربستان و امارات نیز ارسال خواهد کرد.

این سایت عبری زبان که ارتباط بسیار نزدیکی با موساد (سازمان اطلاعات اسراییل) دارد، گزارش داد، کشور های عربست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم آمریکا برای مقابله با استقرار اس 300 در سوریه

تصمیم آمریکا برای مقابله با استقرار اس 300 در سوریه