موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - رياست جمهوري - افزايش حقوق بازنشستگان - باشگاه پرسپوليس - خيلي دور خيلي نزديك - پايان رژيم صهيونيستي - استقرار - محمدحسين جعفريان - نسخه مرمت شده فيلم فردوسي - 350 هزار ميليارد تومان - المپيادهاي علمي - سرنمك - هواپيماي مالزي - كميته بين المللي صليب سرخ - اسپانيا و مراكش - عليرضا اصغري - آبفاي روستايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مهر 1397 ساعت 14:352018-10-06بين الملل

یک منبع در کشورهای عرب حوزه خلیج فارس: خاشقجی در ریاض است


به گفته یک منبع مطلع، به دنبال ناپدید شدن روزنامه نگار منتقد آل سعود بعد از مراجعه اش به کنسولگری عربستان در استانبول ترکیه، مقامات عربستان به آنکارا اطلاع دادند که وی در ریاض است.

- یک منبع در کشورهای عرب حوزه خلیج فارس: خاشقجی در ریاض است به گفته یک منبع مطلع، به دنبال ناپدید شدن روزنامه نگار منتقد آل سعود بعد از مراجعه اش به کنسولگری عربستان در استانبول ترکیه، مقامات عربستان به آنکارا اطلاع دادند که وی در ریاض است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه لبنانی الاخبار، یک منبع در کشورهای عرب حوزه خلیج فارس تاکید کرد، مقامات عربستان به آنکارا اطلاع داده اند که جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سعودی در ریاض است.

به گفته این منبع، انتقال این روزنامه نگار سعودی به ریاض تایید شده است، مقامات عربستان نزدیک 10 صبح روز جمعه با مقامات ترکیه تماس گرفته و اعلام کردند که با استرداد خاشقجی به عربستان سرنوشتش مشخص شده است و او در ریاض است.

انتقال خاشقجی به ریاض فرایند پیچیده ای داشته است، پس از اینکه خالد بن سلمان، شاهزاده و سفیر عربستان در واشنگتن به او اطمینان خاطر داده بود که در صورت بازگشت به کشورش هیچ چیز او را تهدید نمی کند، این انتقال صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک منبع در کشورهای عرب حوزه خلیج فارس: خاشقجی در ریاض است

یک منبع در کشورهای عرب حوزه خلیج فارس: خاشقجی در ریاض است