مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مهر 1397 ساعت 13:002018-10-07ورزشي

سلطانی فر: امیدوارم موفقیت های ورزش ایران در پاراآسیایی ادامه داشته باشد


وزیر ورزش و جوانان با ابراز رضایت از تلاش بازیکنان تیم ملی والیبال نشسته بانوان در اولین دیدار مقابل ژاپن در بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا نسبت به کسب مدال طلای این تیم ابراز خوشبینی و اظهار امیدواری کرد که روند موفقیت های ورزش ایران که در سال 97 با .

- وزیر ورزش و جوانان با ابراز رضایت از تلاش بازیکنان تیم ملی والیبال نشسته بانوان در اولین دیدار مقابل ژاپن در بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا نسبت به کسب مدال طلای این تیم ابراز خوشبینی و اظهار امیدواری کرد که روند موفقیت های ورزش ایران که در سال 97 با درخشش تیم ملی فوتبال در جام جهانی اغاز شد و در بازی های آسیایی هم با 62 مدال همراه بود در بازی های پاراآسیایی 2018 هم استمرار یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی ایسنا به جاکارتا، مسعود سلطانی فر با ابراز رضایت از تلاش بازیکنان والیبال نشسته بانوان ایران در برابر ژاپن اظهار کرد: اینجا واقعا آوردگاه انسان های با اراده است.

والیبالیست های ما هم با اراده قوی و در دیداری پایاپایی و فشرده تیم پرقدرت ژاپن را شکست دادند.

وزیر ورزش و جوانان که از نزدیک نظاره گر این دیدار بود تصریح کرد: دختران والیبال نشسته ایران با انگیزه بودند و با شور و شعف و نشاط توانستند این دیدار را با برتری سه بر یک پشت سر بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلطانی فر: امیدوارم موفقیت های ورزش ایران در پاراآسیایی ادامه داشته باشد

سلطانی فر: امیدوارم موفقیت های ورزش ایران در پاراآسیایی ادامه داشته باشد