مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مهر 1397 ساعت 17:262018-10-07سياسي

وکیلی که زوج های زیادی را از طلاق پشیمان کرد آیا بنده وکیلم شما را آشتی بدهم؟


آقای جعفری حسینی، وکیل جوانی است که زوج های زیادی را به جای طلاق دادن، به سمت آشتی و ادامه زندگی مشترک سوق داده است.

- گروه خانواده؛ نعیمه موحد: محمدامین جعفری حسینی، اگرچه این روزها پرونده وکالتش را تودیع کرده است و می گوید دوست دارد در حوزه های دیگری هم به مردم خدمت کند؛ اما خاطرات روزهای شیرین وکالتش هنوز برایش زنده است.

برخلاف بعضی از وکلا و قضات که خود را درگیر پرونده موکلین نمی کنند، آقای جعفری حتی در یک مورد بیشتر از یک سال وقت صرف کرده تا زوج جوانی که به عقیده خودش برای طلاق وزندگی جدا از هم ساخته نشده بودند، دوباره به زیر سقف مشترکشان برگردند.

ورد زبانش این است که خدا به من لطف کرده است و می گوید که مطمئن است خدا به خاطر کارهای خیرش به زندگی مشترک خودش و به فرزندانش کمک خواهد کرد.

بیشتر مراجعین شما برای طلاق چه مشکلی داشتند؟ به نظر من مهم ترین عاملی که باعث می شود طلاق در کشور ما زیاد باشد و یک بحران در خانواده ها تلقی بشود این است که ما اصولاً آموزش های پیش از ازدواج را جدی نمی گیریم؛ یعنی زوجی که می روند و زیر یک سقف زندگی می کنند یا نسبت به هم شناخت کافی پیدا نکرده اند یا از آموزش های قبل از ازدواج برخوردار نبوده اند؛ و این طور می شود که با اندک تلاطم و سختی، ممکن است این زوج احساس کنند که باید طلاق بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکیلی که زوج های زیادی را از طلاق پشیمان کرد آیا بنده وکیلم شما را آشتی بدهم؟

وکیلی که زوج های زیادی را از طلاق پشیمان کرد آیا بنده وکیلم شما را آشتی بدهم؟