مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مهر 1397 ساعت 17:402018-10-07ورزشي

اصفهان در برابر لنز عکاسان


عکاسان اصفهانی، در رویدادی جهانی، به رقابت در نمایش اصفهان پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، فتوواک (photo walk) یکی از رویدادهای جهانی است که روز گذشته یازدهمین سال خودش را در اصفهان سپری کرد.

این رویداد که در اقصی نقاط جهان هر سال در تاریخ مشخصی انجام می شود، عکاسان ژانر عکاسی خیابانی را به رقابت با یکدیگر فراخوانده و بستری برای رونمایی جهانی از آثارشان را در اختیار آن ها قرار می دهد.

در جریان این رویداد، عکاسان از هر شهر در قالب گروهی با سرپرستی یک لیدر، در مسیرهایی که از پیش در سایت رسمی این رویداد، توسط سرپرست اعلام شده، عکاسی خیابانی انجام می دهند و در نهایت، از هر تیم، یک عکس انتخاب شده و به صفحه اعلان سایت بین المللی رویداد راه پیدا می کنند.

یکی از گروه های شرکت کننده به سرپرستی علیرضا واقعی مسیر حرکت خود را از باغ گل های اصفهان آغاز کرده و از جنوب تا غرب اصفهان را در مقابل لنزهای عکاسی خود آوردند.

واقعی به عنوان اولین نفری که پای این رقابت فرهنگی را به شهر اصفهان باز کرده، این رویداد را فرصتی مناسب برای نمایش زیبایی های ایران و اصفهان قلمداد می کند.

این کارشناس گرافیک و نرم افزار که مدیریت مجتمع فرهنگی تهران در اصفهان را هم عهده دار است، سابقه کسب مقام دوم جهان را برای تیمش، برگزیده شدن در ده عکس برتر جهان و معرفی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان در برابر لنز عکاسان

اصفهان در برابر لنز عکاسان