مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مهر 1397 ساعت 10:212018-10-08اجتماعي

اجرای طرح « دوست من، اتوبوس» در پایتخت


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از اجرای طرح «دوست من ، اتوبوس» در پایانه های اتوبوسرانی و خطوط منتخب سرویس مدارس سطح شهر تهران خبر داد.

- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از اجرای طرح دوست من ، اتوبوس در پایانه های اتوبوسرانی و خطوط منتخب سرویس مدارس سطح شهر تهران خبر داد.

به گزاش خبرگزاری فارس، پیمان سنندجی درباره این طرح گفت: همزمان با آغاز هفته ملی کودک، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در جهت آموزش شهروندی (تهران، شهری دوستدار کودک) در مباحث استفاده بهینه از حمل ونقل عمومی خصوصاً اتوبوس برای کودکان و نوجوانان در رده سنی (6 تا 12 سال)از تاریخ پانزدهم تا پایان مهر ماه، اقدام به اجرای برنامه های متنوع آموزشی از جمله برپایی ایستگاه فرهنگی در پایانه ها و ایستگاه های اصلی سطح شهر تهران،  دیدار مدیران ارشد و اجرایی سامانه ها با کودکان و نوجوانان، توجه به تقویت سرویس های اتوبوس مدرسه و .

می نماید.

وی ادامه داد: از مهمترین اهداف اجرای این طرح،توسعه و ترویج مشارکت اجتماعی، نهادینه کردن مهارت های خلاقانه در بین کودکان، آماده سازی افکار عمومی به ویژه کودکان سنین پایه و نوجوانان  برای ترویج و توسعه استفاده از حمل و نقل عمومی، آشنایی با سیستم های هوشمند، آشناسازی کودکان با مزایای حمل و نقل عمومیو تکریم شهروندی می توان برش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح « دوست من، اتوبوس» در پایتخت

اجرای طرح « دوست من، اتوبوس» در پایتخت