مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مهر 1397 ساعت 10:402018-10-08سياسي

مداخله در بحران سالمندآزاری از برنامه های اصلی بهزیستی


رییس اداره بهزیستی شهرستان طارم گفت: مداخله در بحران سالمندآزاری یکی از برنامه های اصلی بهزیستی است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود عزیزی در مراسم گرامی داشت هفته سالمند در طارم، عمده خدمات رایگان برای سالمندان در بهزیستی طارم را خدمات توان بخشی، روان پزشکی، مشاوره و تهیه لوازم توان بخشی عنوان کرد .

وی با بیان اینکه افزایش مستمری های معلولان بهزیستی در دولت تدبیر و امید را بی سابقه توصیف کرد و افزود: در حال حاضر 700 نفر معلول و 470 نفر مستمری بگیر تحت حمایت بهزیستی طارم هستند .

عزیزی، فعالیت اورژانس اجتماعی شهرستان طارم را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: راه اندازی اورژانس اجتماعی موجب شده تا زمینه ارائه مشاوره های تخصصی و آگاهی بخشی در میان گروه های آسیب پذیر به خوبی فراهم شود .

وی با اشاره به فعال بودن خط 123 برای اورژانس اجتماعی، ادامه داد: هر شهروند اگر احساس مسئولیت اجتماعی کند می تواند یک گزارشگر خوب در زمینه مسائل اجتماعی بوده و اگر در جامعه به خصوص در بین سالمندان آسیبی دید بلافاصله آن را اطلاع دهد تا اورژانس اجتماعی مداخله کند .

رییس بهزیستی شهرستان طارم، مداخله در بحران سالمندآزاری را یکی از برنامه هایی اصلی بهزیستی برشمرد و افزود: سالمندان در جوامع سنتی از قدرت و منزلت زیادی برخوردار بودند، اما شهری و صنعتی شدن جوامع معاصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مداخله در بحران سالمندآزاری از برنامه های اصلی بهزیستی

مداخله در بحران سالمندآزاری از برنامه های اصلی بهزیستی