مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مهر 1397 ساعت 13:302018-10-08فرهنگي

پولشویی در سینما بخش خصوصی را نابود می کند


ورود پول های مشکوک به سینما و دستمزدهای نجومی برخی بازیگران باعث نابودی بخش خصوصی سینما می شود که در نهایت آسیب آن به همه می رسد.

- تهیه کننده فیلم لازانیا گفت: ورود پول های مشکوک به سینما و دستمزدهای نجومی برخی بازیگران باعث نابودی بخش خصوصی سینما می شود که در نهایت آسیب آن به همه می رسد.

احمد احمدی که پنج سال قبل فیلم رد کارپت را تهیه کرده بود، در گفت وگویی با ایسنا با اشاره به استقبال خوبی که از فیلم لازانیا در همین رزوهای ابتدایی اکران آن شده است، بیان کرد: لازانیا در شرایطی که جامعه به شادی بیشتری نیاز دارد، فضای خانوادگی دلنشینی را برای مردم رقم می زند، اما نکته مهم درباره اکران چنین فیلم هایی این است که وقتی یک تهیه کننده با هزینه شخصی و از جیب خود هزینه می کند، سختی های زیادی را متحمل می شود و نیاز به حمایت زیادی هم دارد اما متاسفانه این روزها ورود پول های سیاه و به نوعی پولشویی در تولید فیلم های سینمایی را شاهدیم و این روی دستمزد عوامل و بویژه بازیگران فیلم ها تاثیر زیادی داشته است.

او ادامه داد: تهیه کننده ای مثل من که از صفر تا 100 یک فیلم را تولید کرده و به اکران رسانده به وضوح می بیند که ورود پول های مشکوک به سینما چه آسیبی می رساند و نتیجه آن چیزی جز نحیف تر شدن بخش خصوصی و به سمت نابودی کشاندن آن نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پولشویی در سینما بخش خصوصی را نابود می کند

پولشویی در سینما بخش خصوصی را نابود می کند