مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مهر 1397 ساعت 13:002018-10-09سياسي

این مصوبه در تهران تصویب شد و در اصفهان اجرا !


«مصوبه ی سیاست های تشویقی بخش خصوصی برای فعالیت های فرهنگی و هنری و حفاظت از میراث فرهنگی» را شورای شهر تهران در دور سوم تصویب کرد و بعد از مدتی اصفهانی ها اقدام به اجرایی کردن مفاد آن کردند، - مصوبه ی سیاست های تشویقی بخش خصوصی برای فعالیت های فرهنگی و هنری و حفاظت از میراث فرهنگی را شورای شهر تهران در دور سوم تصویب کرد و بعد از مدتی اصفهانی ها اقدام به اجرایی کردن مفاد آن کردند، تا امروز که شاید هیچ یک از اعضای شورای شهر تهران از وجود آن اطلاعی ندارند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چند سالی گذشته بود از معرفی پایتخت به عنوان یک شهر تاریخی، وقتی که رسانه ها قلم هایشان را تیز کرده بودند تا نشان دهند تهران هم مانند بسیاری از شهرهای دیگر کشور و چه بسا بیشتر از برخی آن ها، تاریخ و تمدن نهفته ای در خود دارد که فقط باید شناسایی و معرفی شوند.

درست در بحبوحه ی تشکیل گروه های انجمن های میراث فرهنگی و فعالان این حوزه در کشور، کمیته ای نیز با نام کمیته ی پیگیری خانه های تاریخی تهران شکل گرفت تا آن هم سری بین سرها درآورد و شاید بتواند دستی به کمر خمیده تاریخ طهران قدیم بگیرد.

کاری که در سال های ابتدایی می توان گفت کمابیش از پس آن برآمد، و به شناسایی چند خانه و کمک برای حفاظت از چند بنای تاریخی دیگر منجر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این مصوبه در تهران تصویب شد و در اصفهان اجرا !

این مصوبه در تهران تصویب شد و در اصفهان اجرا !