مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مهر 1397 ساعت 19:112018-10-09سياسي

حجت الاسلام ذوعلم، نجفقلی حبیبی را به گفتگو دعوت کرد/ می شد از فتنه 88 جلوگیری کرد


عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی خطاب به نجفقلی حبیبی نوشت: اجرای قانون اساسی هرگز مشکلی ایجاد نکرده که خروج از این مسیر ها مشکل را حل کند! از قضا بخش عمده ای از مشکلات داخلی، - عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی خطاب به نجفقلی حبیبی نوشت: اجرای قانون اساسی هرگز مشکلی ایجاد نکرده که خروج از این مسیر ها مشکل را حل کند! از قضا بخش عمده ای از مشکلات داخلی، ناشی از عدم تمکین به قانون است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یکی از امضاکنندگان بیانیه جمعی از اندیشمندان، صاحب‎نظران و دانشگاهیان پیرامون مسائل جاری کشور ، نجفقلی حبیبی، پژوهشگر فلسفه اسلامی و عضو هیأت امنای سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران است.

به همین منظور حجت الاسلام والمسلمین علی ذوعلم عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، یادداشتی را خطاب به نجفقلی حبیبی به رشته تحریر درآورده است که متن آن در ادامه می آید: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای دکتر نجفقلی حبیبی سلام علیکم نوشته‎ای که اخیراً به عنوان بیانیه جمعی از اندیشمندان، صاحب‎نظران و دانشگاهیان پیرامون مسائل جاری کشور به پیشگاه ملت بزرگوار ایران، مقام معظم رهبری و سران محترم قوا منتشر شد، حاوی نکات مهم و در خور تأملی است که نمی‎توان آن ها را ناد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام ذوعلم، نجفقلی حبیبی را به گفتگو دعوت کرد/ می شد از فتنه 88 جلوگیری کرد

حجت الاسلام ذوعلم، نجفقلی حبیبی را به گفتگو دعوت کرد/ می شد از فتنه 88 جلوگیری کرد