مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1397 ساعت 01:102018-10-09فرهنگي

سینمای کودک و دغدغه هایش / «خانواده را به سینما بیاورید»


از فروردین ماه سال 96 تا مهرماه سال 97 که به تعبیری می شود 19 ماه؛ از بین 120 فیلم اکرانی، سهم سینمای کودک و نوجوان از گیشه فقط 11 فیلم است! - از فروردین ماه سال 96 تا مهرماه سال 97 که به تعبیری می شود 19 ماه؛ از بین 120 فیلم اکرانی، سهم سینمای کودک و نوجوان از گیشه فقط 11 فیلم است! ایسنا، به بهانه ی روز کودک گفت وگوهایی داشته است با برخی از فیلمسازان سینمای کودک تا به بررسی بیشتر زوایا، شرایط اکران و تولید آثار سینمای کودک بپردازد.

حتی سینمادارها هم علاقه ای به اکران فیلم کودک ندارند بیتا منصوری از تهیه کنندگان سینمای کودک با تاکید بر اینکه اطلاق لفظ سینمای کودک به عنوان گونه ای از آثار سینمایی درست نیست به ایسنا توضیح داد: ما دو دسته فیلم داریم، فیلمی برای کودکان و فیلمی درباره آن ها، این دو باید از هم تفکیک شوند.

متاسفانه در شرایطی که ما در آن قرار گرفته ایم، وقتی لفظ ژانر کودک به فیلمی داده می شود، سرانه مخاطب آن کاهش پیدا می کند.

او ادامه داد: امسال فیلمی ساختم که در ژانر خانوادگی قرار می گرفت.

زمان درخواست پروانه ساخت با وجود تنوع زیاد برای انتخاب ژانر فیلم و زیرمجموعه هایی که برای بعضی از ژانرها وجود دارد متاسفانه حضور نقش کودک در فیلمنامه ما را ناگزیر به انتخاب ژانر کودک می کرد زیرا که گزینه ای برای انتخاب فیلم خانوادگی وجود ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینمای کودک و دغدغه هایش / «خانواده را به سینما بیاورید»

سینمای کودک و دغدغه هایش / «خانواده را به سینما بیاورید»