مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1397 ساعت 09:102018-10-10اقتصادي

وزیر صنعت: بیش از 30 واحد صنعتی در اثر سیل آسیب جدی دیدند


پس از حضور نوبخت، شریعتمداری وزیر صعنت، معدن و تجارت و تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در غرب مازندران حضور یافتند و از نزدیک شاهد میزان خسارت های ناشی از سیل بودند تا در جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت دولت حاضر شوند و برای تصویب مبلغ پرداختی به .

- پس از حضور نوبخت، شریعتمداری وزیر صعنت، معدن و تجارت و تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در غرب مازندران حضور یافتند و از نزدیک شاهد میزان خسارت های ناشی از سیل بودند تا در جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت دولت حاضر شوند و برای تصویب مبلغ پرداختی به خسارت دیدگان ناشی از سیل دفاع کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بازدید از مناطق سیل زده و خسارت دیده غرب مازندران با پیگیری استاندار این استان، همچنان ادامه دارد و تمامی مسئولان برای رفع مشکلات به خط شده اند، در این میان پس از تماس تلفنی جهانگیری معاون اول رییس جمهور و آیت الله لاریجانی رییس قوه قضاییه، نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه به مازندران سفر و به منظور ارزیابی میزان خسارت ناشی از سیل، در غرب این استان حاضر شد.

پس از حضور نوبخت، شریعتمداری وزیر صعنت، معدن و تجارت و تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در غرب مازندران حضور یافتند و از نزدیک شاهد میزان خسارت های ناشی از سیل بودند تا در جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت دولت حاضر شوند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صنعت: بیش از 30 واحد صنعتی در اثر سیل آسیب جدی دیدند

وزیر صنعت: بیش از 30 واحد صنعتی در اثر سیل آسیب جدی دیدند