مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1397 ساعت 11:352018-10-10سياسي

معمای جمال خاشقچی؛ جنایت و مکافات


احمد زید آبادی در مطلبی با عنوان «معمای جمال خاشقچی ؛ جنایت و مکافات » با اشاره به فرضیه ها و تحلیل های که در رسانه های منطقه ای و بین المللی درمورد ناپدید و یا کشته شدن این روزنامه نگار منتقد عربستانی مطرح شده است، - احمد زید آبادی در مطلبی با عنوان معمای جمال خاشقچی ؛ جنایت و مکافات با اشاره به فرضیه ها و تحلیل های که در رسانه های منطقه ای و بین المللی درمورد ناپدید و یا کشته شدن این روزنامه نگار منتقد عربستانی مطرح شده است، نوشت:روزگاری که جنایت علیه رونامه نگاران از سوی دولت ها بدون مکافات بود به سر رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این یادداشت که در کانال تلگرامی این روزنامه نگار منتشر شده ، به شرح زیر است؛ ناپدید شدن جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد سعودی پس از ورودش به کنسولگری عربستان در استانبول، به معمایی پیچیده تبدیل شده است.

بر اساس اطلاعات موجود، هنوز نمی توان روایت بی طرفانه و منصفانه ای از ماجرای مفقود شدن خاشقچی به دست داد و اظهار نظر سعودی ها و مخالفان آنها نیز به خودی خود دارای اعتبار نیست.

ورود پرقدرت رسانه های بین المللی و رهبران کشورهای جهان از جمله آمریکا و بریتانیا به این موضوع، در واقع راهی جز کشف حقیقت در باره سرنوشت خاشقچی برای سعودی ها باقی نگذاشته و آنها نمی توانند به مرور زمان برای فراموشی این داس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معمای جمال خاشقچی؛ جنایت و مکافات

معمای جمال خاشقچی؛ جنایت و مکافات