مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1397 ساعت 13:002018-10-10پزشكي

صندوق های سرمایه گذاری در حوزه سلامت دیجیتالی ایجاد می شود


با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، قرار است صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر، ویژه حوزه سلامت دیجیتال تأسیس شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا امیرحسین اسدی، دبیر علمی جشنواره رسانه های دیجیتال سلامت درباره تأسیس صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر گفت: با توجه به اینکه امروز هیچ سرمایه گذاری خطرپذیری به صورت اختصاصی به موضوع سلامت دیجیتال نمی پردازد، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نظر دارد تا مسیر راه اندازی یک یا دو صندوق سرمایه گذاری را تسهیل کند.

وی اضافه کرد: درصورتی که این صندوق ها تشکیل شود، می توان امیدوار بود شاهد رشد 30 یا 40 استارتاپ توانمند سلامت دیجیتال در یک یا دو سال آینده باشیم.

اسدی اضافه کرد: با توجه به اینکه استارتاپ ها برای توسعه خود نیاز به سرمایه دارند، به علت بالا بودن ریسک فعالیت آنها، جذب سرمایه برای این صنف مجازی بسیار دشوار است و این در حالی است که عدم جذب منابع مالی منجر به شکست استارتاپ ها می شود که این شکست عقب افتادن رشد سلامت دیجیتال در کشور را به همراه دارد.

دبیر علمی جشنواره رسانه های دیجیتال با بیان این که تزریق سرمایه این صندوق به استارتاپ ها موجب توسعه این نوع کسب وکارها می شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق های سرمایه گذاری در حوزه سلامت دیجیتالی ایجاد می شود

صندوق های سرمایه گذاری در حوزه سلامت دیجیتالی ایجاد می شود