مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1397 ساعت 17:002018-10-10فناوري

تشریح دلایل افزایش قیمت موبایل در بازار


معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه بازار تلفن همراه بازاری کاملا وابسته به ارز است، گفت: بیش از 30 درصد افزایش قیمت گوشی تلفن همراه در بازار به دلیل کمبود عرضه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فلاح جوشقانی 18 مهرماه در سفر به شهرکرد در جمع خبرنگاران استان، در خصوص تعرفه های تلفن همراه، اظهار کرد: در حوزه اینترنت همراه و صدا، دو اپراتور ایرنسل و همراه اول افزایش قیمت داشتند اما اپراتور رایتل تغییر تعرفه نداشته که بررسی اولیه ما حاکی است که این اپراتورها در چارچوب مصوبات کمیسیون تنظیم این اقدام را داشتند و گزارشی را آماده کردیم و طی دو هفته آینده در کمیسیون تنظیم مقررات ارائه می کنیم.

وی با بیان اینکه اپراتورها موضوع افزایش تعرفه ها را با توجه به مسائل موجود مطرح می کنند، افزود: اکنون حداکثر به طور میانگین حدود 10 درصد افزایش هزینه در اپراتورها را داریم که در چارچوب مصوبات و مقررات بوده است.

جوشقانی تصریح کرد: شاید بخشی از این افزایش تعرفه با وجود افزایش هزینه ها اجتناب ناپذیر باشد و در واقع افزایش غیرمعقولی رخ نداده اما طبق دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بررسی کردیم و براساس گزارش خود اقدام لازم را خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح دلایل افزایش قیمت موبایل در بازار

تشریح دلایل افزایش قیمت موبایل در بازار