مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1397 ساعت 16:402018-10-13سياسي

مشارکت خیرین دانشگاه تهران برای رفع نیازهای خوابگاهی دانشجویی


پویش منم دانشگاه تهرانی ام با مشارکت بیش از 50 نفر از خیرین و همچنین با حمایت بنیاد حامیان دانشگاه تهران به منظور تامین نیازهای ضروری خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنیاد حامیان دانشگاه تهران به عنوان یک موسسه مردم نهاد در حوزه علم و فناوری با هدف معرفی عرصه ای نو به خیرین و نیکوکاران و همچنین جذب مشارکت های خیرخواهانه در سال 93 در راستای بهره برداری از توانمندی های مادی و معنوی خیرین، تشویق و ترغیب خیرین نیک اندیش برای تقویت و گسترش زیرساخت های دانشگاه تهران با همت جمعی از خیرین نیک اندیش و دانش آموختگان نیک خواه این دانشگاه به منظور حمایت و تامین بخشی از هزینه های دانشگاه تهران و حمایت از دانشجویان برتر و مستعد دانشگاه تاسیس شده است.

در راستای توسعه مشارکت های مردمی در حوزه علم و دانشگاه در بهمن ماه سال 96 اولین پویش تامین نیازهای خوابگاهی کوی دانشگاه تهران با نام منم دانشگاه تهرانی ام برنامه ریزی و اجرا شد.

با اعلام اقلام مورد نیاز ضروری خوابگاه های دانشجویی از طرف کوی دانشگاه تهران پویش فوق با هدف تامین فاز نخست اقلام مذکور به ارزش دو میلیارد ریال با اطلاع رسانی پویش منم دانشگاه تهرانی ام به منظور جلب مشارکت های حداکثری از تاریخ 7 بهمن 96 آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت خیرین دانشگاه تهران برای رفع نیازهای خوابگاهی دانشجویی

مشارکت خیرین دانشگاه تهران برای رفع نیازهای خوابگاهی دانشجویی