مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1397 ساعت 09:302018-10-14سياسي

بررسی راهکارهای کسب درآمد ارزی از نرم افزارهای موبایل در جشنواره رسانه های دیجیتال


دبیر اجرایی جشنواره رسانه های دیجیتال سلامت گفت: دو پنل تخصصی صادرات اپلیکیشن های موبایل در عصر تحریم و چگونه استارتاپ شویم با حضور سخنرانان و استارتاپ ها در مرکز بین المللی همایش های رازی برگزار می شود.

- بررسی راهکارهای کسب درآمد ارزی از نرم افزارهای موبایل در جشنواره رسانه های دیجیتال دبیر اجرایی جشنواره رسانه های دیجیتال سلامت گفت: دو پنل تخصصی صادرات اپلیکیشن های موبایل در عصر تحریم و چگونه استارتاپ شویم با حضور سخنرانان و استارتاپ ها در مرکز بین المللی همایش های رازی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی حجازی برگزاری پنل ها و نشست های تخصصی را از جمله برنامه های جنبی جشنواره رسانه های دیجیتال سلامت نام برد و افزود: صادرات اپلیکیشن موبایل در عصر تحریم از جمله موضوعات پنل این جشنواره است که در خصوص نحوه استفاده از اپلیکیشن های موبایل، بررسی پرسودترین بازارهای غیر نفتی برای صادرات، راهکارهای کسب درآمد ارزی از اپلیکیشن های موبایل در دوران تحریم، بررسی چگونگی برون رفت ایران از رکود اقتصادی توسط اقتصاد دیجیتال و بررسی بازار داخلی و خارجی بحث و تبادل نظر خواهد شد.

وی پنل دیگر این جشنواره را با عنوان چگونه استارتاپ شویم نام برد و یادآور شد: در این پنل در مورد چگونگی پرورش ایده ها، طراحی کسب و کار در راستای صرفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی راهکارهای کسب درآمد ارزی از نرم افزارهای موبایل در جشنواره رسانه های دیجیتال

بررسی راهکارهای کسب درآمد ارزی از نرم افزارهای موبایل در جشنواره رسانه های دیجیتال