مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1397 ساعت 11:252018-10-14سياسي

مسجدی که به امر مستقیم امام حسن عسگری(ع) در قم بنا شد + عکس


یکی از مساجد بزرگ و تاریخی استان قم که عظمت آن در میان مردم این شهر از گذشته زبانزد بوده، مسجد امام حسن عسگری(ع) است؛ کمتر کسی در شهر قم است که در این مسجد نماز نخوانده یا این مکان مقدس را نشناسد.

- مسجدی که به امر مستقیم امام حسن عسگری(ع) در قم بنا شد + عکس یکی از مساجد بزرگ و تاریخی استان قم که عظمت آن در میان مردم این شهر از گذشته زبانزد بوده، مسجد امام حسن عسگری(ع) است؛ کمتر کسی در شهر قم است که در این مسجد نماز نخوانده یا این مکان مقدس را نشناسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهرت تقدس این مسجد مقدس در میان مردم به جهت تاسیس این مکان مقدس به امر مستقیم امام حسن عسگری(ع) است؛ یکی از مساجدی که مردم از آن به عنوان مسجد جامع شهر یاد می کنند و در آداب آن، به جا آوردن نماز تحیّت مسجد وارد شده است، مسجد امام حسن عسگری(ع) است.

علاوه بر ادای فریضه ی نماز، برپایی برنامه های فرهنگی و تحصیل طلاب نیز در این مسجد صورت می گیرد، این مسجد یکی از پایگاه های مهم برگزاری مراسم اعتکاف در استان قم است؛ قدمت برگزاری مراسم اعتکاف در مسجد امام حسن عسگری(ع) به بیش از 90 سال پیش می‎ رسد.

برپایی بیش از 5 نماز جماعت ظهر و مغرب و عشاء به صورت همزمان، برگزاری مراسم های مهم فرهنگی و مذهبی و قدمت بیش از هزار ساله ی این مسجد، از ویژگی های مهم مسجد امام حسن عسگری(ع) به شمار می رود؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجدی که به امر مستقیم امام حسن عسگری(ع) در قم بنا شد + عکس

مسجدی که به امر مستقیم امام حسن عسگری(ع) در قم بنا شد + عکس