مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1397 ساعت 11:252018-10-14فرهنگي

زندگی فقیرانه «اسکار وایلد» بر پرده سینما


جدیدترین فیلم بر اساس زندگی «اسکار وایلد» نویسنده، شاعر و نمایشنامه نویس نامدار ایرلندی با عنوان «شاهزاده خوشبخت» در سینماهای آمریکا اکران شد.

- جدیدترین فیلم بر اساس زندگی اسکار وایلد نویسنده، شاعر و نمایشنامه نویس نامدار ایرلندی با عنوان شاهزاده خوشبخت در سینماهای آمریکا اکران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از تلگراف، در این فیلم که نام آن بر گرفته از کتاب شاهزاده خوشبخت و دیگر قصه ها از آثار اسکار وایلد است، روپرت اورت در نقش این چهره ادبی ایفای نقش کرده است که به بخش تاریک تر از زندگی اسکار وایلد و وضعیت فقیرانه واپسین سال های زندگی او در شهر پاریس می پردازد.

مریلین هولاند نوه اسکار وایلد با انتقاد از سایر فیلم هایی که تاکنون بر اساس شخصیت پدربزرگش ساخته شده است، این فیلم جدید را بهترین تصویری توصیف کرد که تاکنون در سینما و تلویزیون از او ترسیم شده است.

وی گفت فیلم وایلد محصول سال 1997 با بازی استفن فرای در نقش اصلی، فیلم بسیار خوبی بوده اما بیشتر به جنبه عقلانی این نویسنده پرداخته است و فیلم های قدیمی تر شامل محاکمه اسکار وایلد در دهه 1960 میلادی و همچنین فیلم اسکار وایلد با رابرت مورلی آثار مضحک و خنده داری بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی فقیرانه «اسکار وایلد» بر پرده سینما

زندگی فقیرانه «اسکار وایلد» بر پرده سینما