مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1397 ساعت 11:302018-10-14اقتصادي

احتمال کاهش 40 درصدی قیمت موبایل


در شرایطی که قیمت گوشی تلفن همراه پس از روند افزایشی ماه های گذشته، در هفته گذشته با کاهش روبرو بود رییس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه اعلام کرد که اگر 600 هزار دستگاه گوشی توقیف شده توسط سازمان حمایت قیمت گذاری شود و از سوی دیگر ارز نیمایی برای واردات این محصول تامین شود، - قیمت موبایل تا 40 درصد کاهش خواهد یافت.

قیمت گوشی تلفن همراه در بازار طی ماه های گذشته با نوسانات نرخ ارز افزایش عجیب و غریبی پیدا کرده بود، اما در هفته گذشته قیمت انواع تلفن همراه با کاهش مواجه شد که گزارش میدانی خبرنگار ایسنا نیز گویای ارزانی موبایل تا 2 میلیون تومان در برخی برندها بود.

البته پیش از این فلاح جوشقانی - معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - درباره دلایل افزایش قیمت موبایل در بازار اینگونه توضیح داد که بازار تلفن همراه، بازاری کاملا وابسته به ارز است که نوسانات نرخ ارز قطعا در قیمت آن ها تاثیر می گذارد، اما بیش از 30 درصد افزایش قیمت گوشی تلفن همراه در بازار به دلیل کمبود عرضه است.

با وجود اینکه هفته گذشته قیمت انواع موبایل در بازار با کاهش نرخ ارز، ارزان تر از ماه گذشته و هفته های قبل شد، ابراهیم درستی نائب رییس اتاق اصناف تهران و رییس اتحادیه فروشندگان گوشی تلفن همراه در این باره به ایسنا گفت: هم اکنون 600 هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال کاهش 40 درصدی قیمت موبایل

احتمال کاهش 40 درصدی قیمت موبایل