مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1397 ساعت 14:052018-10-14فناوري

چگونه اندروید بازار سیستم عامل های موبایل را قبضه کرد؟


با توجه به آنکه در سال های اخیر تنها دو سیستم عامل اندروید و iOS بر بازار گوشی های هوشمند تسلط پیدا کرده اند، این گزارش به بررسی تحولاتی که در سال های اخیر بر میزان توزیع، - پراکندگی و تعداد کاربران گوشی های هوشمند مجهز به سیستم عامل موبایل می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت statista، حالا به تازگی آمار و ارقام منتشر شده از سوی موسسه تحقیقاتی و آماری استاتیستا نشان می دهد که تعداد کاربران گوشی های هوشمند مجهز به سیستم عامل های مختلف از سال 2009 تا 2018 میلادی دچار تغییر و تحولات قابل توجهی شده است.

نمودار زیر به وضوح نشان دهنده آن است که اپل توانسته است در سه ماهه دوم سال جاری 2018 میلادی 44.

72 میلیون دستگاه گوشی هوشمند را به فروش برساند که با توجه به انحصار این برند تکنولوژی و سیستم عامل IOS، می توان گفت سهم قابل توجهی از بازار موبایل را به خود اختصاص داده است.

البته این در حالیست که سایر برندهای تکنولوژی و تولیدکنندگان موبایل نظیر سامسونگ، هواوی، ال جی و غیره با ارائه گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید، سهم این سیستم عامل به 329.

5 میلیون دستگاه در سال جاری میلادی رسیده است.

این آمار و ارقام در حالیست که تعداد گوشی های مجهز به سیستم عامل اندروید در سال 2009 میلادی، بسیار کمتر از گوشی های آیفون مجهز به iOS بوده است چراکه میزان آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه اندروید بازار سیستم عامل های موبایل را قبضه کرد؟

چگونه اندروید بازار سیستم عامل های موبایل را قبضه کرد؟