برنامه کودک نباید نصیحت کندیکی از عموهای فیتیله ای درباره رویکرد صحیح برنامه های کودک تلویزیون گفت: اثر باید مخاطب روز خود را بشناسد و نباید مانند 15 یا 20 سال پیش بچه ها را نصیحت کند. - علی فروتن در گفت وگو با ایسنا درباره وضعیت تلویزیون اظهار کرد: تلویزیون در سال های اخیر به دلیل ریزش مخاطب و رفتن مخاطبان به سمت فضاهای مختلف و ماهواره احساس خطر کرد؛ البته رسانه های خارجی وقتی دیدند که مخاطب، تلویزیون ایران را پس می زند، از این قضیه استفاده بهینه کردند و به تولید برنامه های بی محتوا پرداختند که هیچ محتوایی برای مخاطب ایران ندارد و فقط تایم آن ها را پر می کند. اما خوشبختانه با یک نگاه و رویکرد جدید تلویزیون در حال ریکاوری کردن خود است و به تولید برنامه هایی می پردازد که مخاطب را برگرداند و اعتمادسازی کند. او ادامه داد: امیدوارم که اعتمادسازی تلویزیون ادامه داشته و به شکلی باشد که مخاطبی که از تلویزیون قهر کرده، برگردد و بداند که امن ترین جا، تلویزیون مملکت خودش است و این تلویزیون نمی خواهد که به او دروغ بگوید حداقل در برنامه های کودک. این بازیگر درباره ی حمایت از برنامه سازان تلویزیون گفت: امیدوارم فضا و امنیتی برای مخاطب ایجاد شود و از تمام افرادی که برنامه تولید می کنند از طریق تلویزیون و وزرات خانه های مختلف از طریق اسپانسر شدن و به صورت مالی حمای برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |