مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 11:252018-10-15فرهنگي

امام جمعه موقت تهران چراغ یک تئاتر را روشن کرد


امام جمعه موقت تهران همزمان با برگزاری آیین نکوداشت زنده یاد انوشیروان ارجمند در تالار اصلی تئاتر شهر چراغ نمایش «خاتون» به کارگردانی حسین عالم بخش را روشن کرد.

- امام جمعه موقت تهران همزمان با برگزاری آیین نکوداشت زنده یاد انوشیروان ارجمند در تالار اصلی تئاتر شهر چراغ نمایش خاتون به کارگردانی حسین عالم بخش را روشن کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی امام جمعه موقت تهران یکشنبه شب 22 مهر ماه با حضور در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر ضمن حضور در آیین نکوداشت زنده یاد انوشیروان ارجمند بازیگر فقید تئاتر، سینما و تلویزیون، چراغ نمایش خاتون به نویسندگی و کارگردانی حسین عالم بخش را روشن کرد.

حسین مسافرآستانه کارگردان و مدیر تماشاخانه ایرانشهر در ابتدای این مراسم که با حضور خانواده مرحوم ارجمند برگزار شد، گفت: همیشه تماشای تئاتر برای مخاطبان موجب ارتقای اطلاعات و آگاهی ما می شود و این ارزش وقتی دوچندان می شود که بتوانیم در تئاتر مذهبی نیز حضور پیدا کنیم.

به اعتقاد من شرکت در تئاتر مذهبی به مراتب ارزش بیشتری برای تماشاگر دارد و به نظرم شکل دیگری از شرکت در مجلس عزای پسر فاطمه (س) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت تهران چراغ یک تئاتر را روشن کرد

امام جمعه موقت تهران چراغ یک تئاتر را روشن کرد