موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 11:352018-10-15بين الملل

اکوادور برخی محدودیت های ارتباطی آسانژ را رفع می کند


دولت اکوادور قصد دارد بخشی از امکانات ارتباطی جولیان آسانژ، بنیانگذار وب سایت ویکی لیکس را در محل سفارت این کشور در شهر لندن برای وی برقرار سازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، جولیان آسانژ، بنیانگذار وب سایت افشاگر ویکی لیکس از سال 2012 در ساختمان سفارت اکوادور در شهر لندن محبوس شده و در ماه مارس هم امکانات ارتباطاتی وی از جمله استفاده از اینترنت یا تلفن همراه و ارتباط برقرار کردن با جهان خارج قطع شده است.

وب سایت ویکی لیکس در بیانیه ای اعلام کرد: دولت اکوادور به جولیان آسانژ اعلام کرده که وضعیت انزوایی که بر او تحمیل شده را متوقف خواهد کرد و این تصمیم در پی برگزاری نشست هایی میان دو مقام ارشد سازمان ملل و لنین مورنو، رییس جمهور اکوادور گرفته شده است.

کریستین هرافنسون، سردبیر وب سایت ویکی لیکس این اقدام را مثبت خوانده اما گفت: این همچنان مایه نگرانی جدی است که آزادی او برای ابراز نظراتش همچنان با محدودیت روبرو است .

براساس اعلام دولت اکوادور تصمیم برای قطع امکانات ارتباطی آسانژ بعد از آن اتخاذ شد که آسانژ زیر قولی که برای مداخله نکردن در امور کشورهای دیگر در زمان حضورش در این ساختمان داده بود، زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکوادور برخی محدودیت های ارتباطی آسانژ را رفع می کند

اکوادور برخی محدودیت های ارتباطی آسانژ را رفع می کند