مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 14:202018-10-15فرهنگي

رمان «رییس جمهور گم شده» منتشر شد


ترجمه رمان «رییس جمهور گم شده» نوشته بیل کلینتون و جیمز پترسون منتشر شد.

- ترجمه رمان رییس جمهور گم شده نوشته بیل کلینتون و جیمز پترسون منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این رمان که حاصل کار مشترک بیل کلینتون، رییس جمهور اسبق ایالات متحده آمریکا و جیمز پترسون، نویسنده مطرح داستان های پلیسی است، توسط امین جعفری و معین عبداللهی از مترجمان انتشارات تراشه دانش و از مجموعه کتاب های دریچه منتشر شده است.

در معرفی این کتاب عنوان شده است: بیل کلینتون سیاستمدار شناخته شده آمریکایی برای روایت ماجرایی سیاسی به ادبیات پناه آورده است و برای رسیدن به این هدف از جیمز پترسون، نویسنده ای که سالانه 14 کتاب مختلف وارد بازار کتاب می کند و مجله فوربز وی را پردرآمدترین نویسنده جهان نامیده است، کمک گرفته.

پترسون تنها طی یک دهه گذشته بالغ بر 700 میلیون دلار از فروش کتاب های خود کسب کرده است که این گواهی بر مدعای مجله فوربز است.

رمان رییس جمهور گم شده در دو هفته اول انتشار خود با استقبال بالایی روبه رو شد که این امر در دوره حضور دونالد ترامپ در کاخ سفید نکته ای تأمل برانگیز است.

کلینتون که در این رمان داستان ناپدیدشدن ناگهانی رییس جمهور آمریکا را روایت می کند، درباره کتاب خود می گوید: این کتاب ترکیبی از داستان های توطئه، حملات سایبری و جنگ پشت پرده قدرت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمان «رییس جمهور گم شده» منتشر شد

رمان «رییس جمهور گم شده» منتشر شد