مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 14:552018-10-15سياسي

مسیر حرکتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس قابل تحسین است


عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: سوال حق هر نماینده ای است اما ای کاش نماینده ای که سوال خود را مطرح می کند اطلاعات لازم و کافی را داشته باشد و سپس به طرح سوال بپردازد.

- احمد مرادی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص طرح سوال نماینده اصفهان در خصوص تغییرات هیئت مدیره پالایشگاه ستاره خلیج فارس، افزود: سوال حق هر نماینده ای است اما ای کاش نماینده ای که سوال خود را مطرح می کند اطلاعات لازم و کافی را داشته باشد و سپس به طرح سوال بپردازد.

وی با بیان اینکه پس از طرح سوال نماینده اصفهان، بنده به رییس و اعضای کمیسیون انرژی اعلام کردم که نفت ستاره خلیج فارس از زمان تصدی صادق آبادی(مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران) و دادور(مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس) توانسته در مسیر توسعه فازهای خود پیش رود، تصریح کرد: به واقع از زمان حضور این دو مدیر شاهد پیشرفت عظیم در پالایشگاه ستاره خلیج فارس بوده ایم.

مرادی با اشاره به اینکه در زمان مدیریت امامی پروژه پالایشگاه ستاره خلیج فارس که از سال 85 راکد مانده بود به شکل کلی از حرکت روبه جلو بازماند، اضافه کرد: مدیران، کارکنان و کارگران پالایشگاه ستاره خلیج فارس به واقع از عملکرد امامی در تصدی این پالایشگاه ناراضی بودند اما از زمان حضور دادور شاهد رضایت تمامی عوامل این مجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر حرکتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس قابل تحسین است

مسیر حرکتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس قابل تحسین است