مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 14:552018-10-15سياسي

علی وحدت به عنوان « عضو و رییس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی» منصوب شد


رییس جمهور و رییس هیأت امنای صندوق نوآوری و شکوفایی در حکمی دکتر علی وحدت را به عنوان « عضو و رییس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی» منصوب کرد.

- با حکم رییس جمهور و رییس هیأت امنای صندوق نوآوری و شکوفایی؛ علی وحدت به عنوان عضو و رییس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب شد رییس جمهور و رییس هیأت امنای صندوق نوآوری و شکوفایی در حکمی دکتر علی وحدت را به عنوان عضو و رییس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی همچنین از تلاش های دکتر بهزاد سلطانی در طول عضویت و ریاست هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی قدردانی کرده است.

متن حکم رییس جمهور به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای دکتر علی وحدت در اجرای مواد 10 و 12 اساسنامه صندوق نوآوری و شکوفایی مصوب 1390.

6.

20 هیأت وزیران و براساس مصوبه هیأت امنای آن صندوق، با عنایت به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان عضو و رییس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب می شوید.

لازم است با همکاری معاونت علمی و فناوری رییس جمهور، وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر دستگاه های اجرایی ذیربط نسبت به پیشبرد اقتصاد دانش بنیان، رشد و توانمندسازی بخش خصوصی و شرکت های دانش بنیان و بهب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی وحدت به عنوان « عضو و رییس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی» منصوب شد

علی وحدت به عنوان « عضو و رییس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی» منصوب شد