مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 15:152018-10-16اجتماعي

اعطای وام 1/5 میلیونی اربعین به دانشجویان دانشگاه امام رضا(ع)


رییس دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) از تسهیلات ویژه دانشگاه برای حضور دانشگاهیان در راهپیمایی اربعین حسینی خبر داد و گفت: در این راستا به دانشجویان شرکت کننده در این مراسم وام 1/5 میلیون تومانی پرداخت می شود.

- اعطای وام 1/5 میلیونی اربعین به دانشجویان دانشگاه امام رضا(ع) رییس دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) از تسهیلات ویژه دانشگاه برای حضور دانشگاهیان در راهپیمایی اربعین حسینی خبر داد و گفت: در این راستا به دانشجویان شرکت کننده در این مراسم وام 1/5 میلیون تومانی پرداخت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی رجوعی با اشاره به اعزام کاروان پیاده اربعین حسینی به کربلای معلی ویژه دانشجویان پسر این دانشگاه ابراز کرد: دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) برای نخستین بار به منظور شرکت در اجتماع میلیونی زائران اربعین حسینی، تصمیم به اعزام دانشجویان پسر در قالب کاروانی 80 نفره به کربلای معلی گرفته است.

وی با بیان اینکه این سفر پانزدهمین کاروان اعزامی دانشجویی دانشگاه به عتبات عالیات است، بیان کرد: این سفر با اتوبوس انجام می شود و برای رفاه حال دانشجویان تسهیلات لازم جهت دریافت مجوز خروج از کشور و همچنین وام قرض الحسنه به مبلغ 1 میلیون و 500 هزار تومان به آنان اعطا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای وام 1/5 میلیونی اربعین به دانشجویان دانشگاه امام رضا(ع)

اعطای وام 1/5 میلیونی اربعین به دانشجویان دانشگاه امام رضا(ع)